středa 1. ledna 2014

Nakupujte chytře!

A to hlavně přípravky na vlasy! Přes internet nakoupíte mnohem výhodněji než normálně. Abych pravdu řekla, v péči o vlasy se celkově nevyznám, ale sama za sebe mohu říci, že po zkušenostech s různými značkami vím (ostatně jako každý:)), co mi prospívá nebo naopak neprospívá. A co si budeme namlouvat - ty dražší (kvalitnější) výrobky mají účinky mnohem lepší! Jenže v kadeřnických salónech si často účtují opravdu vysoké ceny. 


Mám skvělou zkušenost s jedním internetovým obchodem, kde si výrobky koupíte vážně neuvěřitelně výhodně! Klikněte na http://www.kadernicke-potreby.com/ Samozřejmě najdete na netu několik dalších obchodů. 

Ale tady např. šampón Absolut Repair Cellular od L´Oréal Professional (značka, která je podle mého názoru rozhodně jedna z nejkvalitnějších) koupíte už od 75 Kč! Doporučuji vždy koupit největší balení, protože se to vyplatí. Tento šampón ve velikosti 1500 ml koupíte cca za 500 Kč, což nikde jinde neseženete. Když si ho koupíte u kadeřnice, tak zaplatíte stejnou cenu, ale za ten nejmenší. 


Chci říct, že s tímto obchodem nemám žádnou dohodu, abych jim udělala reklamu. Jen jsem touhle možností vážně nadšená, tak jsem se o ní chtěla s Vámi podělit. :) Navíc nabízí vážně velký výběr značek!

Určitě se podívejte na L´Oréal Professional. Nenabízí jen skvělý šampóny a kondicionéry, ale taky např. vlasový olej Mythic Oil je super! A navíc vydrží asi 50 let, protože stačí málo. 


Dále doporučuji značku Matrix a CHI (od této značky jsem vyzkoušela Přírodní hedvábný komplex , který má více využití) A pokud chcete investovat už opravdu více peněz, tak se podívejte na KerastaseAlterna a Redken  .


Co Vám budu namlouvat. Výhodné nakupování mě zkrátka baví!!! :D

Silvie

PS: Když kliknete na názvy jednotlivých značek a výrobků, rovnou se vám otevře odkaz. ;o)



Žádné komentáře:

Okomentovat