čtvrtek 26. prosince 2013

Bob Harper - Pravidla hubnutí (The Skinny Rules book)

Já se svých vánočních dárků nemohla, prostě NEMOHLA dočkat! :) Protože jsem moc dobře věděla, co dostanu. Mezi těmi úžasnými dárky tam totiž byly i dvě knihy, na které jsem čekala jako na smilování! V prosinci totiž vyšla další kniha v češtině od mé múzy Jillian Michaels (sice to překládání trvalo asi milion let, ale jsem strašně ráda, že se povedlo tuhle knihu vydat už těsně před Vánocemi) a také kniha od mého dalšího fitness idola Boba Harpera - The Skinny Rules (v češtině Pravidla hubnutí), o které snad nikdo až od prosince nevěděl, že má v ČR vyjít!



Vy, kteří můj blog čtete pravidelně Boba určitě znáte z článku Kdo je Bob Harper?, ale kdo to ještě neví, určitě se Vám bude hodit, když si ho přečtete. ;)



Knihu mám samozřejmě rozečtenou! Obě knihy hltám slovo od slova, protože si představte jak velká je to pro mě věc, když se jedná o lidi, které opravdu strašně, ale strašně moc a dlouho obdivuji. :o) Obě jsou super! A dnes se budu věnovat čistě té od Boba Harpera - Pravidly hubnutí.




Tahle kniha je super! Zatím ještě nemůžu udělat celkové hodnocení z důvodu, že jsem ji nedočetla. Ale zatím na mě dělá skvělý dojem. Ano, je pravda, že je spíš pro začátečníky. Lidi, kteří jsou stále u prvního kroku a neví, jak přesně začít, ji strašně moc ocení! Nicméně tam stále narážím na věci, které mi dřív stále nebyly úplně jasné nebo jsem je vůbec nevěděla. Knížka je i moc hezky napsaná a rozčleněná. Je přehledná a všechno je z textu jasné. Nejvíc se mi ale líbí fakt, že opravdu vím, že to nejsou nějaké žvásty od lajka, kterého jsem nikdy dříve nikde neviděla a neslyšela o něm! Bob má dlouholeté zkušenosti a pomohl tisícům lidí! V show The Biggest Loser odvádí se svými soutěžícími neuvěřitelné výsledky a to jsou jasné důkazy, že Vám Bob nepodsouvá něco, co by Vašemu tělu mohlo ublížit! Samozřejmě se nejedná o individuální plán, takže nějaké alergie a nemoci se zde neberou v úvahu. Ale to je Vám asi jasné. :) Jediné co se mi opravdu nelíbí a hodnotím jako mínus je, že nakladatelství dalo knize úplně jiný přebal. Který je navíc naprosto PŘÍÍÍŠERNÝÝÝ a vyvolává ve mně pocit lacinosti! Mám ráda, když knize zanechají původní obálku jak v případě Jillian Michaels... :/

V knize nenajdete pouze samotná pravidla, ale také recepty (jsem hrozně ráda, že to nejsou recepty skládající se s potravin, které jsem v Čechách nikdy neviděla!) a tipy!

Říkala jsem si, že kdo jiný by Vám o této knize mohl povyprávět lépe než sám autor knihy Bob. :) Proto přikládám video z youtube. A vy neangličtináři nezoufejte! Video jsem pro Vás sama přeložila, abyste se taky něco dozvěděli. :o))

Překlad: 
"Ahoj, jsem Bob Harper - autor The Skinny Rules (u nás Pravidla hubnutí). Musím Vám říci, že jsem touto knihou opravdu nadšený. Vím, že jsem vždy mluvil o cvičení, ale na co se chci soustředit právě teď je stravování. Protože věřím, že stravování je číslo jedna, když chcete změnit svůj život a tělo k lepšímu. Proto jsem přišel s Pravidly hubnutí. Pravidla hubnutí jsou dvacet pravidel, podle kterých žiji já a kterými se řídí i moji soutěžící v show po celou dobu. Řeknu vám jeden vážně zajímavý příběh o mé soutěžící z show The Biggest Loser. Její manžel mě začal sledovat na Twitteru, kde jsem pravidelně zveřejňoval, co jím. A tenhle muž shodil kolem 50 kilo! Byl jsem tolik nadšený z toho, že jsem dokázal někoho tak ovlivnit, aniž bych ho někdy předtím znal. A tak jsem se rozhodl napsat tuhle knihu.
V knize nenajdete pouze pravidla hubnutí, ale také skvělé recepty a tipy. Např. jak správně nakupovat potraviny. Tato kniha je pro lidi, kteří chtějí shodit 10 i 100 kilo. Tohle bude poslední kniha o stravování, kterou budete kdy potřebovat. Nemůžu se dočkat, jaké budou vaše reakce."

Silvie


1 komentář:

  1. Mně hodně pomohla chlorella a vkombinaci se změnou jídelníčku a samozřejmě jsem začala víc cvičit.

    OdpovědětVymazat