čtvrtek 31. října 2013

Cvičíme s Jillian Michaels: 30 DAY SHRED

Dnes Vám představím jedno z nejznámějších a nejprodávanějších DVD od trenérky Jillian Michaels. Jedná se 30 DAY SHRED program, který pomohl už nesčetně lidem v boji s jejich váhou. Jde o cvičení, které je časově naprosto nenáročné (cca 30 min.!!!) a výborné pro lidi, kteří dřív nějak zvlášť necvičili.




Před pár lety přišla Jillian s tehdy originálním systémem 3-2-1. O co se v praxi vlastně jedná? Celé cvičení se zkládá z:

  • 3 minuty posilování 
  • 2 minuty kardio                                                  
  • 1 minuta zaměřena na břišní svalstvo                      

Jillian ale sama během cvičení prohlašuje, že k ohledu na délku celého workoutu se "jede" naprosto bez přestávek! Někdo si možná teď říkáte, že tělo ale začíná spalovat až po 20 minutách sportu. No ono to zas taková pravda není. Existuje ohledně toho spousta teorií, dohadů a faktů. Jedno se ale určitě vyvrátit nedá. A to je to, že kratší a intenzivnější programy (jako např. HIIT) jsou více a více populárnější a výsledky určitě přináší velké. :)

Proč je v názvu 30?
Celý program trvá dohromady 30 dní (musíte cvičit ale opravdu KAŽDÝ DEN!). Je rozděleno na 3 levely (každý se cvičí 10 dní). Samozřejmě čím vyšší level, tím je cvičení těžší, ale to se dá krásně zvládnout, protože během předešlého levelu získáte slušnou fyzičku. ;o)

Tohle DVD má neskutečně pozitivní ohlasy! Na internetu najdete strašně moc fotek "před a po", kde Vás výsledky lidí vyloženě překvapí. :o))



Jaký je můj názor na 30 DAY SHRED?
Abych se přiznala, nikdy jsem necvičila celých 30 dní dohromady, protože chodím pravidelně do fitka na H.E.A.T nebo cvičím jiné wourkouty s Jillian, takže to hodně kombinuji. 30 Day Shred jsem dohromady-každý den cvičila asi do 16. dne, protože jsem nebyla v Praze a nikde blízko nebylo fitness centrum. Za těch 16 dní jsem měla skvělé výsledky! Program jsem si velice oblíbila a stále ho zařazuji do celkového cvičebního plánu. Pamatuji si, když jsem ho cvičila poprvé. Myslela jsem, že umřu! Dnes je to pro mě celkem jednoduchá záležitost, proto chci zdůraznit, že pokud jste sportovní nadšenci a pokročilý, moc Vám toto DVD nedá. Primárně je opravdu určeno lidem, kteří předtím nic nedělali! ;o) Nicméně ho začátečníkům velice doporučuji! 







Ze začátku to bude těžké (jak říká Jillian ve videu: "I know! It is hard!") a nejspíš budete mít velkou chuť to vzdát, ale sakra! NEposlouchejte tenhle hlas ve Vaší hlavě! LŽE! :o)) Výsledky jsou totiž opravdu ÚŽASNÉ!!!

Video (Level 1) na youtube zde: http://www.youtube.com/watch?v=1Pc-NizMgg8

Trailer na 30 DAY SHRED :o)

Články o dalších DVD od Jillian jsou v přípravě. Tak se těšte! A piště mi Vaše dojmy z 30 Day Shred. ;)

Silvie



Žádné komentáře:

Okomentovat