středa 9. října 2013

VÍTÁM VÁS NA SVÉM NOVÉM BLOGU!!! :))

AHOJ všichni!

No jo, i já jsem se přidala do "světa blogerů". :o) Abych se přiznala, dokopávala jsem se k tomu hroznou dobu. Jenže znáte to, vždy se našly důvody, proč něco takového nezakládat a nevěnovat se tomu, protože je tu stále ten fakt, že to třeba nikdo nebude číst, což by mě mrzelo! Ale nakonec jsem si řekla, že když to nezkusím, tak nemůžu dělat závěry. :) Znáte to - musíme si jít za svým SNEM! :)

O čem blog vlastně bude? Nějakou dobu se věnuji líčení, pokouším se fotit nové a nové fotky, a pak je dávám na svou facebook stránku: www.facebook.com/bbsilvie , kam se určitě také můžete podívat (budu moc ráda!:P). Dále Vás ale budu zásobovat i informacemi ze světa kosmetiky všeobecně, fitness, zdravého životního stylu, výživy atd.

Hrozně moc bych si přála, aby Vám můj nový blog přinášel nové informace a naplňoval Vás svým pozitivním přístupem. :)

TAK JDEME NA TO! :D

xx Vaše Silvie

Žádné komentáře:

Okomentovat