neděle 22. prosince 2013

Termální voda

Termální voda je jedna z věcí, která by Vám určitě neměla chybět! Já osobně mám nejradši tu od Avéne, ale můžete si ji pořídit také např. od značky Vichy, Bioderma atp.



Termální voda má jedinečné složení! 
ÚČINKY:

  • zklidňuje zarudnutí pokožky
  • zklidňuje
  • po slunění
  • po spálení kůže
  • při podráždění pokožky kosmetickými přípravky
  • při agresivní léčbě akné
  • na dětské opruzeniny

Já jí osobně miluju jako ZAFIXOVÁNÍ MAKE-UPU! Vytváří totiž pouze jemnou mlhu, která líčidla nijak nerozpije, ale naopak zajistí, aby vydržela déle a hlavně lépe vypadala. Když si chcete během dne "oživit" pleť, nastříkejte termální vodu na obličej a make-up bude vypadat jako nový.

                                                     kliknutím obrázek zvětšíte ;)

Termální voda je většinou prodávána ve dvou nebo třech velikostech balení. Takže si můžete koupit 50 ml balení, které se Vám do kabelky jednoduše vejde.


Vážně musím přiznat, že od doby, kdy jsem na tuto úžasnou vodu přišla, tak jí používám pořád. Moc jsem ji využila během dovolené u moře, kde jsem jí měla při ruce fakt neustále. Jedná se o okamžitou úlevu, hydrataci a energii pro pleť. :o))


Krásný den, Vaše Silvie :o)






Žádné komentáře:

Okomentovat