neděle 17. listopadu 2013

Líčení: štětce na oči

Dobrý den všem! :o)

Jak líčíte své oči? Prsty nebo pěnovým aplikátorem, který je u stínů? Pomocí štětců? Já se dnes budu věnovat právě jim, protože já osobně preferuji hlavně kvalitní štětce, které dokážou svou práci skvěle odvést. Zde uvedu jako příklad svou mamku. Nedávno jsem jí naučila pracovat se štětci a je za to velice ráda, protože výsledkem je mnohem lepší líčení! :)


Proč nepoužívám prsty?
Prsty používám pouze u krémových stínů, ale u pudrových rozhodně ne z jednoho prostého důvodu. Prsty stíny vysušují, takže zkracují jejich životnost. Další důvod je, že je prst docela velká plocha, proto je třeba na stínování nepraktický. 

Proč nepoužívám pěnový aplikátor?
Neřekla bych, že ho nepoužívám vůbec, ale určitě minimálně. Vysušuje totiž víčka a také je docela vytahuje.

Proč miluju štětce?
Protože je jich hodně. Myslím, že dnes snad každá žena používá více než jeden stín při líčení očí. Proto je super, že jsou štětce s různými délkami a tvarem vlasů. Některé jsou ploché a tvrdší, některé delší nebo zakulacené atd. :)

Nicméně pokud chcete, aby Váš štětec odvedl opravdu dobrou práci a vydržel Vám dlouho, je potřeba do něj trochu zainvestovat. Levné štětce jsou totiž buď hodně tvrdé a neskutečně při líčení škrábou nebo hodně měkké, takže s ev nich neuchytí skoro žádný stín. U většiny levných štětců navíc zjistíte, že Vám po krátké době "vypelichají". No a vy si pak můžete koupit nový. A pak zase nový.. Až utratíte nemalé peníze za něco, co Vám vůbec nevyhovuje! Tohle mimo jiné platí i u líčidel. 

Nemyslete si ale, že si musíte koupit pouze ty nejdražší štětce za tisíce korun. Např. u štětců Da Vinci nebo M.A.C. platíte vážně jen za značku. Jaké štětce si tedy kupuji já a jsem s nimi vážně spokojená? 

Já si kupuji štětce zásadně od značek: Sephora, Vizart a Real Techniques. Některé jsou dražší, ale na rovinu? Některé z nich mám třeba už skoro 3 roky a není to na nich poznat! :) Takže se ta investice neskutečně vyplatí!!

Mají skutečně velký výběr profesionálních štětců, které jsou kvalitní. Sama od nich mám několik kousků. Musím ale podotknout, že některé řady (týká se to hlavně těch s barevnou rukojetí )jsou zbytečně předražené. Jestli vám mohu dát radu, koukněte se spíš po těch normálních v černém provedení. :) Navíc si můžete vyčkat na slevu, kterou Sephora pravidelně uskutečňuje. 


Mám velice ráda tuto značku! Také od nich vlastním pár štětců a jsem s nimi velice spokojená. Mají dlouhé rukojeti a jsou vyrobeny ze zvířecích chlupů. Nebojte se ale, že by se kvůli štětcům musela zvířata zabíjet! :) Problém je ale možná v tom, že můžete nakoupit pouze online a nebo na kosmetickém veletrhu, který je každý podzim a jaro. 


REAL TECHNIQUES http://real-techniques.com/
Ach, ach! Pro tyto štětce mám naprostou slabost! jsou dokonalé, vytvořila je strašně talentovaná a úžasná Sam Chapman z Londýna, kterou můžete znát z jejich makeup tutoriálů na youtube. Dřív byly štětce k dostání pouze na zahraničních online stránkách, ale dnes mají Real Techniques už i svou českou pobočku! Můžete se podívat i na blog. http://real-techniques.blogspot.cz/ O těchto štětcích se budu zmiňovat ještě ve speciálním článku, kde se budu věnovat pouze jim. ;)


Od této značky mám asi tři štětce. Byly relativně levné a koupila jsem si je, když jsem byla v prvním ročníku na střední. Takže před 4 lety (pááni!:D). Jeden z nich používám pořád a je to můj naprostý miláček! :) Pravda ale je, že vůbec nevím, zda ještě takové vyrábí. 

Jaké štětce jsou podle mě ty nejzákladnější?
1) Širší, plochý štětec: tím nanesete oční stín na celou plochu očního víčka
2) Štětec s delším a užším chlupem: nepostradatelný pro stínování "véčka" na vnějším okraji víčka nebo míchání stínů
3) Štětec na oční linky: je zkosený a dá se použít na gelové i stínové linky

1)

2)  

3)

Zde je má malá ukázka štětců, které vlastním. :)


Z leva:
1. Sephora - pomocí tohoto štětce nanáším stín na celé oko
2. Mary Kay - můj štětec "miláček", který je výborný na stínování, rozmazávání a spojování stínů dohromady
3. Vizart - štětec vhodný na orámování oka tmavším stínem, nebo také vytvoření "véčka" ve vnějším koutku oka - 160 Kč
4. Vizart - skvělý štětec na vytvoření silnější linky pomocí stínů nebo vytvoření "véčka" - 170Kč
5. Sephora - tento štětec je také hodně využitelný, vytvoří nádhernou linku nebo na úpravu obočí stínem.

"véčko" 


Hezký zbytek neděle! Vaše Silvie xx


Žádné komentáře:

Okomentovat