pátek 15. listopadu 2013

Victoria's Secret Fashion Show 2013/2014

Dnes Vám chci představit svůj docela ostrý názor na přehlídku nejznámější značky se spodním prádlem Victoria's Secret. 


Nebojím se říct, že Victoria's Secret Fashion Show je jedna z nejočekávanějších událostí roku v módním světě. Prádlo mohou předvádět jen ty nejlepší modelky, které týdny před přehlídkou drží neskutečné diety. Tímto přísným přístupem je asi nejvíce známá brazilská kráska Adriana Lima, která např. 12 hodin před show vůbec nic nepije. Nicméně k jádru věci - kritice letošní show, která proběhla před dvěma dny.

Za prvé bych chtěla říct, že mám přehlídky Victoria's Secret velice ráda. Vždycky je to neuvěřitelná show, kterou doplňují skvělá pěvecká čísla od zpěváků/skupin jako např. Rihanna, Bruno Mars, Black Eyed Peas a další. Dále modely, o které tu jde hlavně, jsou fantastické (a velice drahé! Podprsenky v hodnotě až 2,5 miliony dolarů).... ALE! Po shlédnutí letošní přehlídky jsem byla velice v rozpacích. Modely byly jak jinak krásné, nad tím tu určitě polemizovat nebudu. Ale to další? 


HOSTI:
Letošními hvězdnými hosty byli: Taylor Swift, Fall Out Boy, A Great Big World a Neon Jungle. Osobně mi to přijde velký propad oproti hvězdám účinkujícím v minulých letech. Za prvé o polovině z nich jsem slyšela poprvé. A za druhé polovina z nich není ani nijak oblíbená. Skupina Neon Jungle je pro mě obrovský otazník. Vůbec nedokážu pochopit, co se tahle parta puberťaček snaží světu říct. Vážně jsem o nich nikdy nic neslyšela. A upřímně po poslechnutí jejich písničky jsem věděla proč. je to přesně ten typ hudby, kterou bych nikdy dobrovolně neposlouchala

Co se týče Taylor Swift, vím, že je to uznávaná zpěvačka a někdy si její písničky fakt ráda poslechnu. Vynechám fakt, že jako člověk je mi krajně nepříjemná (a právě jsem si tímhle výrokem asi ztratila 50% svých fanoušků!:D) Nicméně během show to zkrátka nesedělo! Modelka Behati Prinsloo se nejdřív dost snažila přizpůsobit tempu písničky I Knew You Were Trouble, ale nějak to nedopadlo. A tak tam pochodovala úplně mimo rytmus. 

Tohle "pochodování" mimo rytmus se dělo i během vystoupení Fall Out Boy. Tahle kapela je pro mě taky dost velký oříšek. Mám pocit, že mají svůj naprosto individuální styl. Některé jejich písničky nemůžu ani slyšet, některými ale nepohrdnu. Nicméně to nemění nic na faktu, že do show se zkrátka tak nějak nehodili! 

Pomalá písnička od A Great Big World pro mě byla jedna z nejnudnějších pasáží a už jsem tak trošku litovala ztráty času svýho života při tomhle "ploužáku". 

Celkově tedy nejvíc kladně hodnotím songy, které se pouštěly mimo a nikdo je naživo nezpíval!

MODELKY:
Poprvé po stráášně dlouhé době nezastupovala značku australská topmodelka Miranda Kerr. Pro někoho možná známá teď už exmanželka herce Orlanda Blooma. Její fanoušci se bouřili, ale já jí nikdy neměla ráda. No a lhala bych, kdybych tvrdila, že mě neštvalo, jak se k Orlandovi chovala, protože bylo známo, že se o jejich dítě vůbec nestará a všechno je jen na něm (chudáček můj maličkej Legolas!). :(( Neberte to špatně, však víte - platonická láska. ;) 

Největší hvězdy show Adriana Lima a Alessandra Ambrosio (obě z Brazílie) a Doutzen Kroes mě ale nezklamaly! Já vím, já vím. Na Adrianě Vás může odradit fakt, že to tak přehání s dietami před show. Jenže na druhou stranu je to její práce. A mě je sympatické to, jak se nebojí říct, jak to má. Upřímně do rozhovorů říká, že miluje výzvy, že hodně sportuje a že drží před show VS dietu, protože pro svou práci žije a miluje jí. Avšak během roku tak drastické diety nedrží, protože je velkým fanouškem sportu. Jestli Vás to potěší, tak Vám chci říct, že to není žádná mrcha. Proč to vím? Teď to bude znít divně, ale má strašně ošklivýho manžela.Veřejně se o nich v Hollywoodu mluví jako o "krásce a zvířeti". Přitom si říkáte "Bože, ona je tak krásná! Každý chlap po ní touží a ona si vybere tohohle!" Ach, je to prostě LÁSKA!! :D :o) A navíc mají dvě děti!

Adriana Lima s manželem
Doutzen Kroes na festivalu

Co mi ale hlava nebere je modelka Karlie Kloss!! Tahle kostnatá v obličeji mi připomínající myš není ani trošičku atraktivní. Když se podívám na Adrianu Limu nebo Douzen Kroes jsou to ŽENY! Ano, jsou hubené, ale vidíte na nich, že mají svaly a ženské tvary. Zatímco myš mi ženu ani trochu nepřipomíná!! Achjo, achjo.. Smutný to příběh! :(


PYŠNÉ POLOVIČKY MODELEK:
No ty jo! Musím zmínit o Adamu Levinovi (zpěvákovi z Maroon 5). Hrozně mě rozesmálo, když jsem ho viděla, jak si radostí stoupnul, když přicházela jeho zatím ještě aktuální přítelkyně tuctová Behati Prinsloo. Jaká ironie, když ještě před dvěma lety obdivoval na mole svou tehdejší přítelkyni krásnou topmodelku Anne V. Jsem zvědavá, koho bude obdivovat příští rok. Ruku by si určitě mohl podat s Leonardem DiCapriem, který také postupně vystřídal polovinu modelek z VS. Jsou to ale kluci šikovní! 

Krátká ukázka z VSShow2013/14:



Krátká ukázka z VSShow2012/13 (podle mě mnohem povedenější;)):


Mějte báječný den! 
Vaše Silvie

Žádné komentáře:

Okomentovat